دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی از آلبوم ها و همکاران محسن چاوشی است

مصاحبه جنجالی و عجیب محسن یگانه در مورد چاوشی
چند روزی هست که تب و تاپ و حرف و حدیث های زیادی در مورد مصاحبه محسن یگانه در مورد محسن چاوشی بالا گرفته !

مصاحبه ای که باعث تعجب خیلی ها شد و عزیزان چاوشی دوست ما زیاد از انتقادها و صحبتهای این عزیز راضی و خشنود نشدند .

کاش روزهای قدیم بر می گشت روزهایی که دو محسن دوران خیلی خوبی رو با هم داشتند روزهایی که باعث ساخت قطعه جاودانه ( نشکن دلمو ) شد ...

شاید بعضی از دوستان این مصاحبه رو نخوانده باشند به همین دلیل می تونید این مصاحبه متفاوت از یگانه رو از لینک زیر دانلود کنید .

دانلود مصاحبه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: jahanami ׀ تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید از البوم نفرین با محسن چاوشی بودم و با اهنگاش زندگی کردم. با صداش لحظه های نابی رو تجربه کردم. بخاطر همین موضوع این وبلاگو راه انداختم تا یه جورایی از محسن چاوشی تشکر کنم ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohsenchavoshi1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM